پیام مدیرعامل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

پیام مدیرعامل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز


"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

بر آمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت و این روز و همه روز

بهار از راه رسید تا سر آغازی باشد برای هم گرایی، گره گشایی و مهرورزی؛ در حقیقت عید نوروز نمادی است از شادابی، شکوفایی و نواندیشی. نوروز در کشور ما همواره با درون مایه های اسلامی همراه بوده است، این عید با فرهنگ توحیدی ایرانی شکل گرفته است و به عنوان دستاورد انسان های خداجو و حقیقت طلب که با حرکت خدایی و الهی انسان تطابق دارد پذیرفته شده است، نوروز باستانی فرصتی دوباره برای مشاهده ی قدرت الهی در زنده کردن طبیعت و نو شدن زندگی و زمانی مناسب برای بازاندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تامل در باب آینده و هدف خلقت انسان است.
برای اینجانب نهایت مسرت است که درپیشگاه خداوند متعال و در قدوم بهار و سال نو، صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ خدمت کارکنان و خانواده محترم آنان در شرکت برق منطقه ای خوزستان ابراز نمایم، بدون شک همه موفقیت ها و پیشرفت های صنعت برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد در سالیان گذشته مرهون سعی و تلاش جمعی شما همکاران ساعی و تلاشگر بوده است.
از حق تعالی می خواهیم تا قلب های همه ما را با نور خود منور، وجود نازنین تان سلامت و سرشار از عزت، روزهای پیش رویتان خرم، حال و احوالتان نیکو و نوروزتان خجسته و پاینده باد.


محمود دشت بزرگ
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات