اختتامیه هیئت ورزش استان و جشنواره تقدیر از مقام آوران مسابقات سراسری وزارت نیرو در برق باختر برگزار شد

اختتامیه هیئت ورزش استان و جشنواره تقدیر از مقام آوران مسابقات سراسری وزارت نیرو در برق باختر برگزار شد

اختتامیه هیئت ورزش استان مرکزی با حضور مدیران صنعت آب و برق این استان ،دبیران شورای ورزش صنعت آب وبرق استان مرکزی و ورزشکاران و مقام آوران مسابقات سراسری وزارت نیرو به میزبانی برق باختر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی برق باختر در این مراسم "فرهاد شبیهی"رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب وبرق استان مرکزی گفت:هدف از این تلاش ها از سوی ورزشکاران و مسئولین ،انسجام هر چه بیشتر در حوزه صنعت آب وبرق است که بزرگترین خدمات را به مردم ارائه می نمایند.
وی با اشاره برنامه ها و مسابقاتی که از سوی شورای ورزش استان مرکزی در سال ۹۷ برگزار شد افزود: توسعه ورزش همگانی موجب بالا رفتن سطح نشاط کارکنان و در نهایت چابک سازی سازمان ها و ارائه خدمات مستمر و با کیفیت به جامعه و مردم عزیز کشورمان است.
شبیهی در ادامه گفت:همکاران ما در صنعت آب وبرق یک تیم شاداب و دوست هستند که با انسجام و همدلی هدفشان خمت رسانی مطلوب به جامعه است.
بر اساس این گزارش در ادامه مراسم "رضا مرادی "دبیر شورای ورزش صنعت اب و برق استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این شورا گفت:برگزاری تمامی برنامه های ورزشی سراسری وزارت نیرو و کسب موفقیت های ارزشمند در این زمینه حاصل زحمات تمام همکاران و دبیرا ن شورای ورزش صنعت آب وبرق و همچنین حمایت های مدیران عامل و مدیران صنعت اب وبرق استان مرکزی است .
در ادامه این مراسم از ورزشکاران مقام آور در مسابقات سراسری وزارت نیرو با حضور مدیران عامل صنعت اب وبرق استان مرکزی با اهدا لوح تقدیر به عمل آمد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

منبع خبر

شرکت برق منطقه ای باختر

شرکت برق منطقه ای باختر

شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

    نظرات