سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان معرفی شد

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان معرفی شد

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ، فرماندار آرادان و جمعی از مسئولین، سرپرست جدید مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان معرفی شد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این مراسم با تبیین اهمیت و نقش انرژی الکتریکی در جامعه گفت : مدیریت مصرف به تنهایی امکان عملیاتی شدن ندارد و در این زمینه مشارکت مردم و حمایت های مسئولین می تواند رهگشا باشد .

سید محمد موسوی زاده با بیان این که شدت مصرف انرژی کشور حدود چهار برابر دنیا است افزود : سالانه بین چهار تا شش درصد رشد مصرف انرژی داریم و پیشگیری این روند ، موجب خواهد شد تا از سرمایه گذاری های کلان در ساخت نیروگاه های جدید جلوگیری شود .

وی با اشاره به این که اقدامات ارزنده ای در زمینه توسعه زیرساخت ها و احداث تاسیسات توزیع برق آرادان صورت گرفته یادآور شد : ظرف سال گذشته تا به حال ، ۱۵ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی برق رسانی این شهرستان سرمایه گذاری شده است .

فرماندار شهرستان آرادان در این آئین نامه اظهار داشت : خدمت در صنعت برق ، سختی های خاص خود را داشته و پایداری و استمرار این خدمات ، بسیار مهم می باشد .

مجتبی بوربور با بیان این که مصرف بهینه برق ادارات و بخشهای مختلف می بایست با ارائه برنامه از پیش تعیین شده عملیاتی گردد تصریح کرد : مدیریت مصرف یک کار همگانی است و با هماهنگی و همکاری کلیه بخشها ، می توان به نتایج مثبتی در این زمینه دست یافت .

خاطرنشان می سازد : در این مراسم از تلاش و زحمات صادقانه " ذبیح اله احمدی " در طول پنج سال خدمات شایسته در طی مسئولیت مدیر توزیع برق شهرستان آرادان تقدیر صورت گرفته و رحمان اشرفی به عنوان سرپرست جدید مدیریت توزیع برق این شهرستان معرفی گردید .

قابل ذکر است : در این مراسم ، فرمانده انتظامی ، فرمانده سپاه ناحیه ، بخشدار ، شهرداران ، جمعی از دهیاران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آرادان نیز حضور داشتند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات