آمادگی کامل برق باختر جهت مقابله با سیلاب

آمادگی کامل برق باختر جهت مقابله با سیلاب


به گزارش روابط عمومی برق باختر سخنگوی مدیریت بحران برق منطقه ای باختر گفت: با وجود بارش های شدید در استان های مرکزی، همدان و لرستان تاکنون هیچ مشکلی در تاسیسات زیرساختی، پست های فوق توزیع و انتقال برق این منطقه ایجاد نشده است.

«رضا سپهروند» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پست های انتقال و فوق توزیع مجموعه برق منطقه ای باختر بدون هیچ نقصی به فعالیت ادامه می دهد و با وجود تشدید بارش ها در بامداد روز دوشنبه قطعی برق در سه استان مرکزی، لرستان و همدان رخ نداده است.
وی ادامه داد: ۷۴ گروه تخصصی سه و چهار نفره از روز گذشته به محل پست های انتقال و فوق توزیع برق منطقه ای باختر اعزام شده و در صورت بروز هر گونه مشکل در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی می شود.
سخنگوی مدیریت بحران برق منطقه ای باختر بیان کرد: علاوه بر این ۱۰ گروه حراستی نیز به نقاط مختلف استان های مرکزی، همدان و لرستان اعزم شده اند و فعالیت های پست های برق این سه استان را نظارت می می کنند.
سپهروند بیان کرد: بارش های روزهای گذشته آسیبی به پست های انتقال و فوق توزیع برق منطقه ای باختر وارد نکرده اما با این وجود مجموعه برق باختر تا فردا در آماده باش کامل قرار دارد.
برق منطقه ای باختر سه استان همدان، لرستان و مرکزی با ۷۷ هزار کیلومتر مربع مساحت، پنج میلیون نفر جمعیت و ۲ میلیون مشترک را در بر می گیرد.
۸۵ پست انتقال و فوق توزیع در استان مرکزی، ۵۴ پست در استان همدان و ۵۳ پست در استان لرستان فعال است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای باختر

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر

    شرکت برق منطقه ای باختر یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات