ارائه مزیت های ساختمان های سبز در برنامه رادیویی پرتو

ارائه مزیت های ساختمان های سبز در برنامه رادیویی پرتو

بارویکرد مدیریت مصرف برق پخش شد ؛

ارائه مزیت های ساختمان های سبز در برنامه رادیویی پرتو

سومین قسمت از برنامه رادیویی پرتو باموضوع مزیت ساختمان های سبز در مدیریت مصرف ، از صدای مرکز سمنان به روی آنتن رفت .

کارشناس مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان سمنان در این برنامه بیان داشت: امروزه امنیت، قابلیت اطمینان و در دسترس بودن منابع انرژی، امری ضروری در پایداری و توسعه اقتصادی جوامع می باشد .

وحید تیموری افزود: از جمله نقاط پر مصرف و کم بازده در بحث انرژی ، ساختمان ها هستند بنابراین بهینه سازی در این بخش می تواند در دراز مدت باعث صرفه جوئی سرمایه و انرژی برای کشور گردد .

وی با اشاره به این که ساختمان های سبز به ساختمان هایی اطلاق می شود که میزان تولید انرژی سالانه در آن برابر و یا بیشتر از انرژی مصرف شده است اضافه کرد: مصرف انرژی در این ساختمان ها ۶۰ درصد کمتر از ساختمان های معمولی می باشد .

وی تصریح کرد: تغییر قطر کانال سیستم های تهویه هوا ، تعویض پنجره های دوجداره ، عایق بندی سقف، کف و دیوارها ، عایق کاری کانال ها و لوله های آب گرم ، تغییر سیستم سرمایش و گرمایش به سیستم های تهویه مطبوع با راندمان بالا و هوشمند ، از جمله عواملی هستند که در ساختمان های انرژی صفر رعایت می شوند .

گفتنی است: اخبار صنعت توزیع برق استان توسط "ریحانه عامری" از کارشناسان این شرکت به همراه پیام های مدیریت مصرف از بیان مجری برنامه پخش شد .

لازم به ذکر است: در این قسمت از برنامه ، معصومه کوثری از شهرستان شاهرود به عنوان برگزیده بهترین جمله پیرامون مدیریت بهینه مصرف برق معرفی گردید .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات