افزایش ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان مهدیشهر

افزایش ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان مهدیشهر

افزایش ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان مهدیشهر

با احداث ۱۲ ایستگاه هوائی توزیع برق در شهرستان مهدیشهر با قدرت ۷۷۵ کیلوولت آمپر، هم اینک ظرفیت پست های برق این شهرستان به ۶۸ هزار کیلوولت آمپر رسیده است .

مدیرتوزیع برق شهرستان مهدیشهر به احداث سه هزار و ۷۷۱ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در سال گذشته اشاره نمود و گفت: به منظور ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکان جدید،  یک هزار و ۹۵۶ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی دایر گردیده است .

حسین حافظی با بیان این که ۱۵ هزار و ۸۵ متر شبکه های توزیع برق شهرستان در راستای پایداری خطوط برق رسانی بهینه سازی گردیده افزود: در سال گذشته، عملیات تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به مقدار ۱۰ هزار و ۱۰۸ متر ، با هدف کاهش تلفات انرژی الکتریکی اجرائی شده است .

وی با ابراز این که ۱۳۹ دستگاه سرچراغ جدید توسط اکیپ های روشنائی معابر این مدیریت نصب گردیده بیان داشت: احداث یک هزار و ۲۸۱ متر شبکه روشنائی معابر در سطح شهرستان، از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار می رود .

وی تصریح کرد:در سال قبل، ۲۷۰ پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال به اجرا درآمده و به بهره برداری رسیده است .

حافظی همچنین خاطرنشان کرد: برقراری شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و نصب چهار دستگاه ترانسفورماتور در قالب پروژه های کاهش تلفات انرژی الکتریکی و بهبود ولتاژ مشترکین ، تبدیل شبکه فشار متوسط هوائی به زمینی و بهینه سازی شبکه روشنائی بلوار رسالت درجزین، دایرنمودن شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی دومداره در بلوار آیت ا... مومنی شهمیرزاد و اصلاح شبکه های توزیع برق سه راه المهدی (عج) مهدیشهر، به عنوان اهم برنامه های پیش بینی شده در سال جاری محسوب می شوند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات