جوانان نقش کلیدی در پیشبرد اهداف سازمان ایفا می کنند

جوانان نقش کلیدی در پیشبرد اهداف سازمان ایفا می کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان :

جوانان نقش کلیدی در پیشبرد اهداف سازمان ایفا می کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در نشست صمیمانه با جوانان این شرکت گفت : جوانان نقش مهم و کلیدی در پیشبرد اهداف سازمان ایفا می کنند .

سید محمد موسوی زاده که به مناسبت روز جوان با جمعی از جوانان این شرکت به گفتگو پرداخت بیان داشت : جوانی فصل زیبایی از زندگی است که جوانان می توانند با بهره جستن از فرصت ها در آینده سازی جامعه و کشور ، نقش مهم و تاثیرگذار خود را ارائه نمایند.

وی با اشاره به این که تکیه شرکت به جوانان است اظهار داشت : شما جوانان در کنار سایر همکاران برای شرکت بسیار با ارزش هستید و قدر جوانی و فضای خوب ایجاد شده را بدانید تا بتوانید به مدارج بالاتری دست پیدا کنید .

موسوی زاده بر تعامل شایسته با مردم و کارکنان را مورد تاکید قرار داده و اضافه کرد : تا آنجا که می توانید ورزش و مطالعه را همواره در دستورکاربرنامه های خود قرار داده  و این دو فعالیت موجب سلامتی روح و فکر و پویایی خواهد شد .

وی همچنین تصریح کرد :خلاقیت و ابتکار در شرکت از جایگاه بالایی برخوردار است و شما جوانان می توانید با ارائه پیشنهاددر نظام پیشنهادها و ارائه پروژه های تحقیقاتی ، بیش از پیش در تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکت داشته باشید .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات