از جوانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد

از جوانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)

از جوانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان تجلیل شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) مصادف با روز جوان ، جوانان نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان سمنان تقدیر و تجلیل شدند.

استاد حوزه علمیه سمنان در این آئین بیان داشت : برجستگی معنوی ، یکی از ویژگی های بارز حضرت علی اکبر علیه السلام است .

حجت الاسلام رضا طاهریان با اشاره به این که یازدهمین روز ماه شعبان ، سالروز ولادت علی اکبر (ع) ، الگوی ایمان ، ادب و شجاعت برای همه جوانان است گفت: شاخصه های بارزی از وجوه مختلف رفتاری و شخصیتی در این حضرت وجود دارد که می تواند برای جوانهای ما بهترین الگو باشد .

وی با عنوان این که تربیت شایسته امام حسین (ع) سبب شد که حضرت علی اکبر (ع) به بهترین صفات کمال آراسته شود افزود : آن حضرت از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر (ص) بود.

وی تصریح کرد: نامگذاری این روز ارزشمند به نام " جوان " به این معنا است که جوانان از بصیرت دینی ، ولایت پذیری و شجاعت بی نظیر آن حضرت بیشتر بهره برده تا به سوی موفقیت و پیشرفت رهنمون شوند.

گفتنی است : این مراسم که با حضور مدیرعامل و جمع کثیری از کارکنان شرکت توزیع برق استان همراه بود ، از ابوالفضل سبوحی ، فاطمه خوشخو، محمدرضا معمار ، عباس جندقی ، مسعود محمدی، سعید صفاخواه ، مهدی صبوری ، علی سلامتی و سعید سلیمانی بیاری، به عنوان جوانان نمونه این شرکت با اعطای هدایایی تجلیل شدند .

یادآور می شود : داشتن مهارت، تعهد و تخصص ، وجدان کاری و رعایت مقررات و شئونات اداری ، ارائه مقالات علمی و پژوهشی ، مشارکت در نظام پیشنهادها ، حضورفعال در فعالیت های اجتماعی و برنامه های فرهنگی ، حُسن برخورد با ارباب رجوع و همکاران ، داشتن پوشش و ظاهر مناسب، دلسوزی نسبت به حفظ اموال اداری و رضایت مافوق به عنوان شاخص های انتخاب جوان نمونه در شرکت توزیع برق استان محسوب می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات