سامانه توسعه مولدهای خورشیدی کوچک در استان یزد راه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس محسن نگارش در این باره گفت: سامانه مهرسان فرآیند ثبت درخواست مشترکان برای احداث نیروگاه های خورشیدی تا سقف ظرفیت انشعاب را تسهیل می دهد.

وی اضافه کرد: از این پس فرآیند بازدید و تایید احداث نیروگاه، عقد قرارداد، نظارت در حین احداث و اتصال به شبکه  و در نهایت پرداخت وجه به تولید کنندگان برق تجدید پذیر با بهره گیری از سامانه مذکور در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.

وی با اشاره با تاثیر منفی افزایش نرخ ارز بر توسعه مولد های خورشیدی، اظهار امیدواری کرد: حضور بسیج و نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد، رونق مجددی به بازار کسب و کار خورشیدی بدهد.

مهندس نگارش بیان داشت: با بهره گیری از انرژی خورشیدی غنی در استان یزد، علاوه بر تامین برق پاک در محل مصرف، فرصت مناسبی را برای کسب درآمد از محل احداث این نیروگاه ها فراهم می شود.

وی بیشترین تمرکز ظرفیت این نیروگاه ها را در شهرستانهای یزد، نیر، تفت و میبد بیان و خاطرنشان کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود در سامانه مهرسان می توانند در قسمت زیر سایت ها و در بخش انرژی های تجدیدپذیر وارد بخش راهنمای آن در  وب سایت شرکت توزیع  شوند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات