تغذیه برق مشترکان شهرستان میامی از طریق ۵۱۰ ایستگاه توزیع انجام می شود

تغذیه برق مشترکان شهرستان میامی از طریق ۵۱۰ ایستگاه توزیع انجام می شود

تغذیه برق مشترکان شهرستان میامی از طریق ۵۱۰ ایستگاه توزیع انجام می شود

مدیرتوزیع برق شهرستان میامی اعلام کرد: تغذیه برق مشترکان شهرستان میامی، هم اینک از طریق ۵۱۰ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق با قدرت ۵۶ هزار و ۱۴۵ کیلوولت آمپر انجام می شود .

عباسعلی اسماعیلی گفت: در سال گذشته، ۳۲ پست عمومی توزیع برق در نقاط مختلف این شهرستان با قدرت یک هزار و ۵۰۰ کیلوولت آمپر نصب و به بهره برداری رسیده است .

وی اظهارداشت: برای توسعه زیرساخت ها و استمرار خدمات دهی به مشترکان برق ، در سال ۱۳۹۷، تعداد ۱۲۸ پروژه عمرانی برق رسانی در سطح این شهرستان با حجم ریالی ۴۳ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال به اجرا درآمده است .

وی افزود: در حال حاضر این مدیریت به ۱۱ هزار و ۷۷۸ مشترکان خانگی، ۵۷۳ اشتراک عمومی، ۳۷۰ انشعاب کشاورزی ، ۱۱۷ مشترک صنعتی و یک هزار و ۵۴۹ انشعاب در بخش سایر مصارف ارائه خدمات می نماید .

وی به اجرای طرح توسعه ۲۲ هزار و ۶۹۱ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوائی و زمینی در طی سال قبل در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: عملیات اصلاح و بهنیه سازی هشت هزار و ۷۲۸ متر شبکه های توزیع برق ، از جمله اقدامات صورت پذیرفته به شمار می رود .

اسماعیلی باعنوان این که ۱۰۰ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر دایر گردیده تصریح کرد: تبدیل سه هزار و ۴۳۲ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ، از دیگر فعالیت هایی است که توسط اکیپ های اجرائی این مدیریت به انجام رسیده است .

وی خاطرنشان کرد: توسعه شبکه فشار ضعیف منطقه کلاته های شرقی، تعویض لوازم اندازه گیری در راستای پروژه کاهش تلفات ، بهسازی شبکه های توزیع برق روستایی و رفع نقاط خطر آفرین، ارتباط فیدرهای شهرک صنعتی و ولهوس، برقراری یک هزار متر خط ۲۰ کیلوولت و نصب هفت دستگاه پست هوائی روستایی و احداث روشنائی معابر بلوارهای مهارت، سفیر امید و کشاورزی میامی، در زمره برنامه هایی است که پیش بینی شده تا پایان سال ۹۸ اجرائی شوند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات