سرمایه گذاری ۴۵۳ میلیارد ریالی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان

سرمایه گذاری ۴۵۳ میلیارد ریالی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان

برای توسعه شبکه ها و زیرساخت های برق انجام شد؛

سرمایه گذاری ۴۵۳ میلیارد ریالی در حوزه صنعت توزیع برق استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از سرمایه گذاری به مبلغ ۴۵۳ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال در زمینه توسعه زیرساخت ها ، شبکه ها و تاسیسات توزیع برق استان در سال ۹۷ خبرداد.

سید محمد موسوی زاده با اشاره به این که در طی سال گذشته چهارهزار و ۶۰۳ پروژه عمرانی برق رسانی در استان انجام و به بهره برداری رسیده گفت: در مدت زمان ذکر شده ، ۹ هزار و ۷۳ مشترک جدید به شمار مشترکان برق استان اضافه شده و به نسبت سال ۹۶، ۲.۸ درصد رشد در این زمینه حاصل گردیده است.

وی اظهارداشت: به منظور تامین برق اشتراک های جدید ، برقراری روشنائی معابر و استمرار خدمات دهی به مشترکان برق استان ، بالغ بر ۱۵۰ هزار متر خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی و همچنین شبکه روشنائی معابر احداث و بهره برداری شده است.

وی با اظهار این که در سال قبل ۲۳ هزار و ۴۶۰ کیلوولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق اضافه گردیده یادآور شد: در راستای تغذیه برق مشترکان، ۲۲۲ ایستگاه هوائی و یک دستگاه پست زمینی توزیع برق در استان احداث گردیده و در مدار قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تصریح کرد: برای اجرای طرح توسعه روشنائی معابر در نقاط مختلف استان ، در طول سال گذشته و به همت واحد های اجرائی این شرکت ، تعداد یک هزار و ۹۰۱ دستگاه سرچراغ جدید نصب و بهره برداری گردیده است.

موسوی زاده خاطرنشان ساخت: در زمینه تولید برق از طریق انرژی های نو در سال ۹۷ ، نه هزار و ۴۲۲ مگاوات ساعت تولید و از طریق شبکه های توزیع برق ، وارد مدار شده است.

وی با ابراز این که تلفات شبکه های توزیع برق ، یکی از پارامترهای کیفی به شمار می رود اضافه کرد: میزان تلفات شبکه های توزیع برق استان در حال حاضر ۶.۳  درصد است که این مهم یک دستاورد بزرگ برای شرکت ، استان و کشور محسوب می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات