مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران خبر داد؛ آغاز پروژه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از پایگاه خبری برق منطقه ای تهران (تابش)، مدیرعامل این شرکت  در جلسه بررسی مشکلات برق شهرک های صنعتی که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم و با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: به زودی پروژه های جدیدی در زمینه تامین برق و افزایش ظرفیت برق استان قم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان، در صورت تامین اعتبار از سوی مراجع ذی ربط، آغاز خواهد شد.

مهندس غلامرضا خوش خلق به پروژه های برق در استان قم اشاره و افزود: با توجه به اهمیت استان قم توجهات لازم برای تامین برق صورت گرفته است و در چهار سال ظرفیت ایجاد شده در زمینه برق این استان، بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به وجود ۳۴ پست توزیع و انتقال برق در استان قم اظهار داشت: ۶ پست انتقال و ۲۸ پست فوق توزیع برق در قم وجود دارد ضمن اینکه چند طرح توسعه شبکه و احداث نیروگاه های جدید با اعتبار یک هزار میلیارد ریال نیز در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران ادامه داد: اکنون وضعیت به گونه ای است که هزینه هر برگ کاغذ دستمال کاغذی معادل یک کیلوولت تولید برق است که تعرفه های انرژی در کشور باید اصلاح شود.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات