معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق فارس در جلسه تشویق ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، دکتر خدارحم آسیایی معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت طی سخنانی  همکاری صاحبان صنایع در کاهش پیک بار را ارزشمند و قابل تقدیر دانست و خاطرنشان ساخت: مدیریت مصرف شامل همه مراحل زندگی می شود ما، در تمامی زمینه ها به مدیریت مصرف نیازمندیم در سال جاری نیز با همکاری و تعا مل با صاحبان صنایع، همچون گذشته پیک بار تابستان را پشت سرمی گذاریم. در این جلسه از همکاری و نقش مهم مشترکان بزرگ برق در کاهش پیک بار سال گذشته تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر آسیایی با بیان این مطلب که تامین برق مطمئن و پایدار برای مشتریان، وظیفه عمده ما باشد تصریح کرد: ما باید شرایط استفاده از برق پایدار و مطمئن بمنظور استفاده تمامی مشترکان در تعرفه های مختلف را فراهم کنیم، اگر چه صنایع به جهت تولید و رونق اقتصادی به نوبه خود از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار هستند اما در این راستا  می بایست  خدمات لازم به همراه ایجاد تعامل به گونه ای ارائه شود که منجر به احساس رضایت آنان شود.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق فارس از همکاری صاحبان صنایع و تلاش همکاران خود در طرح کاهش پیک بار سال گذشته که با  اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالیانه و طرح ذخیره عملیاتی انجام شد، تشکر کرد.

وی در پایان سخنان خود آحاد مردم را به صرفه جویی در مصرف برق فراخواند  و سپس با اهداء لوح تقدیر ازصاحبان صنایع استان فارس و بوشهر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

شایان ذکر است که در این نشست، مهندس حمزه روغنیان معاون بهره برداری برق فارس نیز استفاده درست و مصرف بهینه برق توسط مشترکان را مهم و ارزشمند خواند و اثرات موثرآن را علاوه بر کاهش خاموشی ها، توجه به محیط زیست، عدم اتلاف سرمایه و حفظ منابع ملی دانست.

گزارش ارسالی حاکی از این است که در ادامه این جلسه، توسط مهندس کشاورز گزارشی از عملکرد برق فارس در حوزه مدیریت مصرف ارائه شد و صاحبان صنایع نیز در خصوص مطالب مطرح شده به ارائه نظر و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات