گذر موفق از اوج بار تابستان با مشارکت جدی مشترکین در ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، سید محمد موسوی زاده در این برنامه ضمن گرامیداشت یکم خرداد " روز بهره وری و بهینه سازی مصرف" بیان داشت: با همکاری مشترکان استان ، پیک بار سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشته و امیدواریم این مشارکت همواره استمرار داشته باشد.
وی از همکاری مردم شریف استان با صنعت برق قدردانی نمود و افزود: سهمیه پیک بار استان در تابستان امسال ۸۸ مگاوات در نظر گرفته شده و با همراهی تمامی مشترکین در زمینه استفاده صحیح و منطقی از برق ، بتوانیم کلیه برنامه های پیش بینی شده را عملیاتی نمائیم.
وی با ابراز این که حدود ۳۰ درصد مصرف برق تابستان را دستگاه های برودتی تشکیل می دهند تصریح کرد: در روزهای گرم سال ، اوج مصرف برق با بهره گیری از سیستم های سرمایشی افزایش می یابد.
موسوی زاده با اشاره به این که پیک سائی یکی از عواملی است که موجب افزایش بهره وری در صنعت برق می گردد اضافه کرد: هرچه بتوانیم حداکثر استفاده از برق را در ساعات اوج مصرف کاهش دهیم ، باعث ارتقای بهره وری  می گردد .
وی با بیان این که سال گذشته استان سمنان در اجرای برنامه های کاهش اوج بار مصرف بسیار موفق عمل کرده  یادآور شد: با مشارکت تعرفه های صنعتی ، تجاری، کشاورزی، اداری و خانگی می توان مدیریت سمت تقاضا را با هدف مدیریت بهینه مصرف برق و کاهش اوج بار مدیریت نمود .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات