تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع برق یزد و ستاد اقامه ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس آرش نواب در حاشیه نشست امضا تفاهم نامه همکاری با ستاد اقامه نماز استان که به ریاست حجت السلام والمسلمین علی حبیبیان، برگزار شده بود، بصیرت افزایی در حوزه نماز و برنامه های مستمر سالانه در این بخش را باعث گسترش فرهنگ نماز در جامعه توصیف و خاطرنشان کرد: این اقدام در سال های اخیر در سطح کارکنان و خانواده ها به صورت مستمر در حال انجام است که توسط شورای فرهنگی و بسیج به صورت برنامه ریزی شده و در سطح گسترده اجرا می شود.

وی توانمندسازی فعالان نماز با برگزاری دوره های آموزشی و استانداردسازی فضای نمازخانه ها را جزء اقدامات سال گذشته شورای فرهنگی بیان کرد و گفت: برگزاری نشست های منظم شورای فرهنگی برای ترویج فرهنگ نماز و نشست های تخصصی فعالان اجرایی نماز در طول سال برگزار می شود.

این مسئول برپایی همیشگی نماز جماعت در مجموعه ستاد و مدیریت های برق، تجهیز نمازخانه ها و پایش مستمر نماز با بازدیدهای دوره ای، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی وضعیت نماز با نظرسنجی و نیاز سنجی را از دیگر اقدمات حوزه نماز برشمرد.

وی تبلیغات پیرامونی با موضوع توسعه و ترویج نماز اول وقت، برگزاری دوره های آداب و اسرار نماز ویژه کارکنان، استفاده از تکنولوژی های تبلیغی نوین، اجرای طرح بوستان نماز فرزندان همکار، گلگشت خانوادگی با موضوع نماز و اهتمام ویژه به تبلیغات فضای مجازی را نیز مورد اشاره قرار داد.

رییس شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تفاهم نامه مذکور شامل سه راهبرد مهم تمهییدی – مدیریتی، آموزشی و فرهنگی – تبلیغی است که باهدف پشتیبانی معنوی و مادی فعالیت های ستاد اقامه نماز در توزیع برق یزد اجرایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات