مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان؛ ساعات کار ادارات ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی برق گیلان، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به رکورد پیک بار سال ۹۷ گفت: پیک بار غیر همزمان استان گیلان با ثبت رکورد ۱۸۳۵.۳ مگاوات در نهم مردادماه نسبت به پیک بار غیر همزمان سال ۹۶ استان گیلان که در ۱۹ مرداد اتفاق افتاد و مقدار آن ۱۷۲۰ مگاوات بود با افزایش ۱۱۳ مگاواتی روبرو شد و شاهد ثبت رکورد جدیدی در سال ۹۷ در استان بودیم که این موضوع نشان دهنده رشد ۶.۷ درصدی است.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد پیک بار غیر همزمان برق در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، پیش بینی می شود که در سال ۹۸ هم با رشد پیک بار غیر همزمان برق مواجه باشیم که با توجه به این پیش بینی و در راستای مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق، از استاندار گیلان درخواست می کنم تا ساعات کار ادارات استان را در روزهای پیک سال تغییر دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان به اهم اقدامات شرکت در راستای مدیریت استفاده بهینه از انرژی برق اشاره کرد و افزود: راهکارهای متفاوتی برای تامین برق پایدار مشترکان اتخاذ شده است از جمله این راهکارها، اجرای طرح ذخیره عملیاتی، طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی برای صنایع سنگین استان، ارائه سمینار و کنفرانس در زمینه مدیریت مصرف بطور رایگان برای سازمانها، شرکتها و ادارات مختلف و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه استفاده بهینه از برق است.

وی افزود: همچنین با جا به جا کردن ترانسفورماتورهای قدرت، نسبت به افزایش ظرفیت پست های پربار اقدام کردیم که این امر ضمن صرفه جویی قابل توجه در منابع مالی، در شرایط فعلی باعث افزایش ضریب اطمینان شبکه استان نیز شد و با اجرای این پروژه انشاءا... پیک بار ۹۸ را با موفقیت سپری خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات