حذف قبوض کاغذی مشترکان برق شمال استان کرمان

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع شمال استان کرمان، علی افتخاری گفت:  این طرح به صورت پایلوت از خردادماه در شهرستان زرند آغاز شده و پس از تکمیل بانک اطلاعاتی توسط ماموران از طریق ثبت شماره تلفن همراه مشترکان در کل شمال استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی افزود: ماموران با لباس های متحد الشکل و کارت های شناسایی عکس دار به درب منازل مشترکان مراجعه و تنها شماره تلفن همراه را به عنوان اطلاعات ثبتی دریافت می کنند.

وی  گفت: طرح حذف قبوض کاغذی به منظور کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف وقت  انجام می شود که در صورت مراجعه مشترکان و عدم ارسال پیامک، قبض کاغذی چاپ گرفته شده و به مشترک داده خواهد شد.

افتخاری اظهار داشت: حذف قبوض کاغذی برق در استان، پس از اطلاع رسانی و جمع آوری شماره همراه مشترکین از ابتدای شهریورماه اجرا خواهد شد.

وی با ذکر اینکه این طرح به صورت سراسری در کشور اجرا می شود، اضافه کرد: مشترکان برق با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.nked.co.ir  و نصب نرم افزار جامع خدمات مشترکین  بر روی گوشی همراه خود می توانند به راحتی قبوض برق را پرداخت کنند.

افتخاری گفت: به منظور تسهیل در فرآیند جمع آوری شماره همراه مشترکان، شهروندان می توانند با مراجعه به آدرس سایت شرکت www.nked.co.ir نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین مشترکان می توانند از طریق کدهای دستوری ذیل نسبت به ثبت شماره خود اقدام کنند.

-ارسال# شناسه قبض*P* از طریق پیامک به شماره ۲۰۰۰۳۴۱۱۲۱جهت ثبت شماره همراه.

ارسال # شناسه قبض*D* از طریق پیامک به شماره ۲۰۰۰۳۴۱۱۲۱جهت حذف شماره همراه.

وی  یادآور شد: بیش از ۶۳۰هزار نفر در شمال استان از خدمات این شرکت بهره مند می شوند.

گفتنی است که شمال استان کرمان شامل شهرستان های کرمان، رفسنجان، زرند، شهربابک، انار، نوق، کشکوئیه، کوهبنان، راور، گلباف، چترود، باغین، شهداد، ماهان، راین است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات