رشد بار استان یزد، نتیجه رونق صنایع

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مهندس محمد فراتی در نشست هم اندیشی مدیران بازار برق، مدیریت مصرف و دیسپاچینگ برق منطقه ای با ذکر اینکه به دلیل رونق صنایع در برخی از روزها ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد مصرف را شاهد هستیم، افزود: ۵۳ درصد از مصرف استان در بخش توزیع به صنعت اختصاص دارد و این موضوع با وجود رونق پیدا کردن تولید ، شرایطی استثنایی در رشد بار را رقم زده است.

وی افزود: شرایط کنترل پیک بار با وجود این رشد فزاینده نسبت به سال قبل باید با تدبیر، مدیریت دقیق و رصد لحظه به لحظه وضعیت بار استان همراه شود.

فراتی خاطرنشان کرد: علاوه بر مدیریت پیک بار در روز ، امسال کنترل پیک شب دارای اهمیت ویژه ای است و این موضوع به دلیل تداوم گرما در شرایط آب و هوایی یزد و  وجود سیستم های سرمایشی است.

وی اشاره داشت: ۱۹ خرداد به عنوان روز مدیریت مصرف برق نامگذاری شده و به صورت عملی فعالیت چهار ضلع مربع کنترل پیک در استان از روز قبل از آن آغاز خواهد شد.

او متذکر شد: میزان کاهش مگاوات ساعت بار توسط دفتر مدیریت مصرف و پیش بینی مصرف روز بعد توسط دفتر بازار برق به صورت روزانه به امور دیسپاچینگ اعلام می شود.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، گروه بندی خروجی پست ها نیازمند مدیریت اضطراری بار آماده شده و برنامه تغییر ساعات اداری نیز بزودی از طریق استانداری اعلام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات