یکی از شاخصه‌های مدیریت جهادی، مردمی بودن است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه اخلاق ویژه مدیران که با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولین دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی برگزارشد ضمن اشاره به شاخص های مهم مدیریتی مردمی بودن را یکی از مهمترین این شاخصها دانست و افزود: درکنار مردم بودن، درد مردم را فهمیدن است چرا که اینکار باعث محبوبیت مدیر نیز می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به سبک حکومتی امام رضا علیه السلام به عنوان یکی از سیاستمداران شاخص ایران، مردم داری، ساده زیستی و رفتار عادلانه وی را با مردم مثال زدنی دانست و مدیران را به تاسی از رفتار حکومتی ایشان دعوت نمود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:کار آمدی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و مدیر جهادی باید دانش، هوش و پشت کار و ابتکار و عزم  داشته باشد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، امام علی (ع) را بهترین الگوی رفتاری دولتمردان دانست و گفت: مدیران و مقامات اجرایی و فرهنگی استان باید شکاف‌ها و نقاط آسیب پذیر فرهنگی را در مناطق مختلف با دقت هر چه تمامتر واکاوی کنند و برای رفع آن برنامه داشته باشند .

وی یادآوری کرد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی موقت است و فرصت خدمت باید غنیمت دانسته شود چرا که مردم سرمایه نظام اسلامی هستند و برخورداری از بهترین خدمات حق آنان است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات