نشست بصیرتی در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار شد

نشست بصیرتی به همت پایگاه مقاومت شهید عباسپور در شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، دکتر عزیزی سخنران این نشست در جمع کارکنان بسیجی با اشاره به نقش بسیج در مقطع کنونی در عبور از گردنه های حساس گفت: بسیج به دور از تمامی جناح ها و گرایش های مختلف سیاسی بوده و از رسالت اصلی خود که دفاع از اصل انقلاب، مردم و کشور است ، در راستای افزایش بصیرت و تحلیل درست وقایع و شناخت مصالح کشور دگام برمی دارد.

وی در ادامه ضمن ارائه تحلیلی از بدو انقلاب اسلامی تا دهه چهل پیروزی ، به موضوع توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران من جمله تحریم، تحمیل جنگ هشت ساله با پشتیبانی چهل کشور و ... به ملت ایران، خاطرنشان کرد در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی و رشادتها و از خود گذشتگی ها، ایران به کشور امن در دنیای پر از آشوب جنگ و بلوا تبدیل شده و دست بالا را در منطقه غرب آسیا را داراست.

دکتر عزیزی ادامه داد: مشارکت بالای ۸۵ درصدی مردم در انتخابات سال ۸۸، گواه اقتدار، همبستگی ملی، وحدت و پشتوانه درونی نظام اسلامی به دنیا بود که تلاش دشمن برای خدشه دار کردن آن بی نتیجه ماند.

وی در پایان ضمن اشاره به جری تر شدن دشمنان انقلاب اسلامی بعد از فتنه، به عوامل نفوذی دشمنان در داخل اشاره و خاظرنشان کرد: در سالهای اخیر سرویس های اطلاعاتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ایجاد فتنه برنامه عملیاتی پنج گانه که عبارتند از(۱-القاء ضرورت کنارآمدن با کدخدا، تنها راه ابقاء نظام.۲-ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیریها. ۳- تلاش برای فرسایش ظرفیت های نظام ۴- پیوند زدن مشکلات مردم به جهت گیری های سیاست خارجی۵- اجرای برنامه های عملیاتی) را طراحی کرده اند که برای مقابله با این فتنه ها شناخت دقیق از ماهیت فتنه و راه های نفوذ آن بسیار ضروری است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات