بازدید سرزده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از پروژه های...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان طی یک بازدید سرزده از پروژه های تغذیه مصنوعی دشت شمیل آشکارا و چشمه سبز پوشان در شهرستان حاجی آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، هوشنگ ملایی در حاشیه این بازدید با توجه به پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی عنوان کرد: این طرح یکی از پروژه های بسیار خوب در راستای مهار آب های سطحی و تغذیه دشت شمیل آشکارا در این شهرستان است.

وی در ادامه بیان کرد: دشت شمیل اشکارا یکی از قطب های ارزشمند کشاورزی استان به شمار می رود که در راستای حفظ ارزش این دشت پرو‍ژه تغذیه مصنوعی در حال انجام است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: خط انتقال چشمه سبز پوشان نیز یکی از پروژه های ارزشمندی است که جهت جلوگیری از هدر رفت آب و تامین آب اراضی کشاورزی و باغات پایین دست برای ایجاد کشاورزی پایدار اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان تصریح کرد: با اجرای این طرح کشاورزان با اطمینان خاطر و بدور از نگرانی هایی مانند هدر رفت و یا تبخیر آب اراضی کشاورزی خود را آبیاری می کنند.

ملایی در خصوص پروژه چشمه سبز پوشان گفت: از دیگر اهداف اجرای این طرح بهبود منابع آبی کشاورزی و ایجاد وثبات اشتغال در منطقه، توسعه پایدارمنطقه و جلوگیری از برداشت های غیر مجاز است.

گفتنی است بازدید از  روند ساخت ساختمان جدید اداره منابع آب شهرستان حاجی اباد همچنین برخی از رودخانه های این شهرستان به منظور احداث سد یا تغذیه مصنوعی نیز در این سفر انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات