مدیریت مسئولیت های اجتماعی با تکیه بر سیاست های راهبردی...

تکنولوژی های نوین ارتباطی در روابط عمومی الکترونیک جایگاه ویژه ای دارند و می توانند ماموریت و رسالت روابط عمومی را با سرعت بیشتری خارج از محدوده زمان و مکان به انجام برساند. بنابراین با توجه به شرایط موجود و نیاز جامعه به استفاده از این تکنولوژی های نوین، این نیاز بیش از پیش خود نمایی میکند.در ادامه روند توسعه و افزایش سرعت در ارتباط همچنین کاهش میزان زمان در این ارتباط ارائه یک الگوی مناسب با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه و مناسب برای جامعه اطلاعاتی، از جمله برنامه های مهم به شمار می آید.

از اینرو شرکت آب منطقه ای هرمزگان با استفاده از الگو های مختلف توانسته در این مسیر گام بردارد و به عنوان یک الگوی مناسب به این مهم دست یازد.

ارائه سامانه پاسخگویی ۱۸۱۱ به عنوان یک پاسخگوی صوتی با ثبت درخواست ها و شکایات یکی از ساده ترین راه های ارتباطی افراد با این شرکت است که از این طریق مسئولان مربوطه با شنیدن پیام  انها را ضبط و وارد سیستم پیگیری میکنند،  ارتباط از طریق سایت شرکت آب منطقه ای هرمزگان به ادرس ( www.hrrw.ir )، از جامع ترین راه های ارتباطی با این شرکت است زیرا تمامی درخواست ها، شکایات، ملاقات ها و ....را میتوان در سایت ثبت و پیگیری کرد، ثبت درخواست از طریق دفاتر پیشخوان (ساماب) یکی دیگر از راه های تسریع ارتباط است که توانسته با انجام ۵۴ خدمت به مشتریان گام بزرگی در ارائه خدمات نوین بردارد از اینرو تمامی افراد اعم از ساکنان روستایی و شهری از این طریق بیشترین خدمات را دریافت میکنند.

سامانه رسیدگی به شکایات مدیریت منابع آب ایران به ادرس( (www.wrm.ir همچنین سامانه سامد استانداری ( saamad.ir ) نیز به عنوان دو سامانه ثبت و رسیدگی درخواست های افراد در نظر گرفته شده که ارتباط مستقیم با سیستم های رهگیری شرکت آب منطقه ای هرمزگان دارند.

در این میان صندوق پیشنهادات و شکایات، سامانه پیامکی حراست به شماره ۳۰۰۰۲۹۰۰۲۶ ، ملاقات مردمی مدیر عامل شرکت و میز خدمت الکترونیکی در محل شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز از راه های توجه به درخواست های ارباب رجوعان این شرکت است.

شرکت آب منطقه ای هرمزگان با تکیه بر سیاست راهبردی سلامت اداری و کاهش ارباب رجوع به دنبال ارائه خدمات هر چه بهتر، انجام مسئولیت های اجتماعی، شنیدن صدای مردم و اطلاع رسانی جامع، راه های زیادی را برای ارتباط مستقیم و غیر مستقیم به وجود آورده است.

همچنین به دنبال این است که مسیر خدمات الکترونیکی را افزایش داده تا همه افراد در کوتاهترین زمان، در هر کجا که هستند حتی با تلفن همراه خود به خدمات این شرکت دسترسی داشته باشند.

امید آن داریم که برنامه های ارائه شده بتواند رضایتمندی مشتریان و همچنین بخش کوچکی از خدمات دهی دولت را در راستای تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی را به منصه ظهور برساند.

روابط عمومی

شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان

    شركت آب منطقه‌ای هرمزگان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات