فرماندار تنگستان: اقدامات اداره منابع آب شهرستان در جلوگیری از...

فرماندار تنگستان در شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: در سال ۱۳۹۷ هیچ گونه چاه غیرمجاز در تنگستان حفر نشده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، عبدالحسین رفیعی پور اظهار داشت: کلیه دستگاه های اجرایی می بایست از خدمات دهی به خانه باغ ها اجتناب نمایند.

وی افزود: هرگونه واگذاری انشعاب آب، برق، گاز و سایر امور خدماتی حتی به صورت موقت به خانه باغ ها ممنوع می باشد و با اداراتی که از این مصوبه پیروی ننمایند برخورد قانونی صورت می پذیرد.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد کرد: با توجه شرایط حاکم بر آب شرب و کشاورزی در سطح شهرستان می بایست ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط پیش از شروع فصل گرما اقدامات لازم درحل مشکل بحران آب عملیاتی کرده و تدابیر اثربخشی در این خصوص اندیشیده شود.

فرماندار شهرستان تنگستان با تقدیر از اقدامات موثر شرکت آب منطقه‌ای در جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز  در سطح شهرستان اظهار داشت: طبق آمار واصله چنین عملکردی در کشور در نوع خود بی نظیر است.

رفیعی پور در پایان ضمن اشاره به آسیب های تخلفات در حوزه آب خواستار جلوگیری از انتقال آب به صورت غیر مجاز و عدم توسعه باغات شد .

رئیس اداره منابع آب شهرستان تنگستان نیز در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه با انجام اقدامات حفاظتی و فرهنگ سازی مناسب، موفق به کنترل حفر چاه های غیرمجاز در شهرستان تنگستان شده ایم.

مهندس سیدعبدالرسول محمدی افزود: با کنترل و نظارت کلیه دستگاه های حفاری شهرستان و جلوگیری از ورود دستگاه های غیرمجاز از سایر شهرستان ها، در سال ۱۳۹۷ هیچ گونه حفاری غیرمجاز در شهرستان تنگستان به وقوع نپیوسته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال جاری ۷ حلقه چاه غیرمجاز نیز در این شهرستان پر و مسلوب المنفعه گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات