دریافت گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ توسط موسسه تحقیقات آب

دریافت گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ توسط موسسه تحقیقات آب

دریافت گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ توسط موسسه تحقیقات آب

امور آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات آب موفق به دریافت گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات آب، امور آزمایشگاه‌های این موسسه پس از طی مراحل تست تخصصی مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران، موفق به دریافت گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ شد.

استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵؛ تعیین‌کننده الزامات عمومی برای کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون است. این استاندارد، نظام مدیریتی و الزامات فنی آزمایشگاه را مورد هدف قرار می‌دهد. نظام مدیریتی در این استاندارد به ساختار سازمان برای مدیریت فرایندها و یا فعالیت‌های آن اطلاق می‌شود که منابع ورودی سازمان را محصولات یا خدمات آن به گونه‌ای تبدیل می‌کنند که برآورنده اهداف سازمان یا نیازمندی‌های کیفی مشتری‌های آن باشد و در عین حال، با مقررات بیرونی سازمان نیز تطابق داشته باشد.

این استاندارد به گونه‌ای تدوین شده که الزامات استاندارد ISO/IEC ۱۷۰۲۵ را که به خدمات آزمون و کالیبراسیون مربوط می‌شود، شامل شود.

امور آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات آب برای دریافت گواهینامه ISO/IEC ۱۷۰۲۵ در دو گروه تخصصی در بخش کالیبراسیون و آزمون در بازه زمانی سه‌روزه مورد ارزیابی کارشناسان محترم مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران قرار گرفت و در نهایت در بخش کمیته تخصصی مورد تایید اعضای کمیته واقع گردید.

گفتنی است دوره اعتبار گواهی بین‌المللی ISO/IEC ۱۷۰۲۵ دریافت‌شده توسط امور آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات آب، سه‌سال می‌باشد.

گواهینامه‌های امور آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات آب

لینک اصل خبر در سایت مؤسسه تحقیقات آب

    منبع خبر

    مؤسسه تحقیقات آب

    مؤسسه تحقیقات آب یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات