عقد قرارداد آب زمستانه در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد

عقد قرارداد آب زمستانه در شبکه های آبیاری شمال خوزستان آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه آبیاری دز "یعقوب کرمی" گفت: بارش های مناسب سال آبی جاری شرایط خوبی  را فراهم آورده است که کشاورزان منطقه کاستی های چند سال اخیر در زمینه کشت محصولات زراعی را جبران کنند.
وی عمده محصولات کاشته شده در فصل زمستان در شبکه آبیاری دز را گندم، محصولات گلخانه ای،پیاز،سیب زمینی، کاهو و سبزیجات برگی عنوان کرد و افزود: سال گذشته بیش از ۵۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه به زیر کشت انواع محصولات زراعی رفت که پیش بینی می شود با توجه به کم آبی تابستان امسال، سطح زیر کشت زمستانه بیشتر از مدت مشابه سال قبل شود.
به گفته کرمی تابستان امسال با وجود محدودیت های شدید منابع آبی در شبکه آبیاری دز بیش از ۱۸ هزار و ۳۵۸ هکتار انواع محصولات تابستانه به زیر کشت رفت که نزدیک به ۱۱ هزار و ۳۸۹ هکتار نسبت به تابستان سال ۹۶ کمتر بود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان از کشاورزان منطقه خواست با توجه به لزوم برنامه ریزی نیاز آبی شبکه بویژه پس از اتمام فصل بارندگی،جهت عقد قرارداد آب محصولات زمستانه به امور مشترکین شرکت مراجعه نمایند.
شرکت بهره برداری از شیکه های آبیاری شمال خوزستان مدیریت شبکه های آبیاری دز و کرخه شمالی را بر عهده داشته و بیش از ۱۸ هزار مشترک دارد.

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات