* با حضور دکتر زارع نماینده مردم شهرستان بوانات در مجلس شورای اسلامی: بررسی مسائل و مشکلات بخش سرچهان شهرستان بوانات

به گزارش روابط عمومی امور آبفا روستایی شهرستان بوانات، نشستی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، معاون فرماندار، بخشدار و جمعی از مدیران شهرستان بوانات برگزار شد.

در این نشست شوراها و دهیاران بخش سرچهان شهرستان بوانات، مسائل و مشکلات روستاهای خود را با نماینده مطرح و خواستار حل آن شدند که یکی از مشکلات در زمینه آب شرب را فرسودگی خطوط شبکه های آبرسانی و همچنین تامین آبرسانی به روستاهای فاقد آب بیان داشتند.

دکتر زارع نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: همه ما ملزم به حل مسائل و مشکلات مردم هستیم و باید در جهت حل مشکلات تلاش کنیم و درخصوص پیگیری های انجام شده توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه حاج آقا طلایی امام جمعه منطقه سرچهان به بحث خدمت گذاری به مردم بر اساس آیات و روایات و بیانات مقام معظم رهبری تاکید و از اقدامات مسئولین تقدیر نمود .

همچنین مهندس زارعی مدیر آبفا روستایی بوانات گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه تامین آب شرب روستاها ارائه نمود ،ایشان از راه اندازی سامانه ۱۵۲۳ توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی در جهت ارائه خدمت رسانی مطلوب و تکریم روستاییان جهت تسهیل در پرداخت قبوض و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از دریافت وجوه نقدی و تسریع در پیگیری درخواست های امور مشترکین خبر داد و خواستار اطلاع رسانی دهیاران و شوراها به کلیه اهالی روستاها شد.در پایان نماینده مجلس از تلاش و پیگیری های مجموعه آبفا روستایی شهرستان و استان تقدیر و تشکر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات