شناسایی ۲۰و قطع انشعاب‌ غیرمجاز آب درروستای آزاد سفلی شهرستان زنجان

شناسایی ۲۰و قطع انشعاب‌ غیرمجاز آب درروستای آزاد سفلی شهرستان زنجان

مدیرامور آبفار شهرستان زنجان از شناسایی و قطع ۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستای آزاد سفلی شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان ، محمدرضا لطفی با بیان اینکه روستای آزاد سفلی دارای ۱۵۵ مشترک می باشد، گفت: با تلاش کارکنان امورآبفار شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی روستا تعداد ۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز در روستای آزاد سفلی شناسایی و مراحل قانونی جهت قطع آنها صورت گرفت.

وی افزود: دارندگان انشعابات غیرمجاز در دو مرحله اخطار دریافت نموده و به همه افراد راهنمایی‌های لازم جهت استفاده قانونی از آب شرب ارایه می گردد.

این مقام مسئول اظهار داشت: با جمع آوری ۲۰ فقره انشعاب غیر مجاز ماهانه یک هزار مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی می گردد .

لطفی خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه قیمت تمام شده هر مترمکعب آب شرب ۱۳۵۰ تومان است در این  ۲۰ مورد انشعاب غیر مجاز ماهانه ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خسارت مالی به شرکت آبفار وارد می شود.

مدیر امور آبفار شهرستان زنجان ارائه خدمات مطلوب آب‌رسانی در تمام روستاهای شهرستان زنجان در سایه همکاری مشترکین روستایی و استفاده قانونی و صحیح از آب آشامیدنی سالم ممکن است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به‌لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این‌گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین، ایجاد آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات