پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصدی طرح آبرسانی به شهرستان کلاله

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای گلستان از پیشرفت ۲۲ درصدی طرح آبرسانی به شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس داود گیلک با اعلام این مطلب گفت: هدف از اجرای این طرح، تامین آب شرب شهر کلاله  و روستاهای اقماری برای افق سال ۱۴۱۵ به میزان ۲۸۱ لیتر در ثانیه برای جمعیتی بالغ بر ۷۸ هزار نفر است.
وی بیان کرد: حفر ۵ حلقه چاه و عملیات اجرایی بخشی از طرح آبرسانی به شهر کلاله شامل احداث مخازن ۲ هزار متر مکعبی(قبل و بعد از پل کوسه) احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ، اجرای خطوط انتقال ارتباطی بین مخازن، اجرای خطوط جمع آوری و انتقال آب چاه ها، تجهیز و احداث اتاقک سرچاهی ۴ حلقه چاه عمیق با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۵ درصدی از جمله اقدامات انجام شده تاکنون می باشد.
مهندس گیلک، حفر یک حلقه چاه عمیق  دیگر وادامه عملیات اجرایی فوق الذکر را از جمله برنامه ها وفعالیت های طرح در سال ۹۷ عنوان کرد و گفت: در صورت تخصیص کامل اعتبار در سال ۹۷ امکان رسیدن پیشرفت فیزیکی به ۴۰ درصد در این سال وجود دارد.
وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده در این طرح تاکنون ۶۸ میلیارد ریال است و اعتبار مصوب در سال جاری ۶۲/۵ میلیارد ریال می باشد و برای اتمام طرح نیز بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات