کارگروه سازش با کم آبی راه نجات بحران آب است/ آبگیری نرماب در...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما می خواستند ما چهل سالگی انقلاب را نبینیم ولی به دلیل ایستادگی مردم و مسئولان و رهبری مدبرانه انقلاب شاهد هستیم انقلاب اسلامی ایران همچنان با عظمت و قدرت ایستاده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس علی نظری در آئین افتتاح متمرکز پروژه های شرکت آب منطقه ای اظهار کرد: بارندگی امسال نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد  ونسبت به دراز مدت ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی نا خواسته بر ما تحمیل شده، افزود: برای پاسخگویی به این نوع مشکلات تغییر رویکرد دادیم وبه همین جهت علاوه بر اعتبار عمومی ، توانستیم از ماده ۵۶ و Bot و استفاده از منابع بانک توسعه اسلامی توانستیم، طرح های بسیار خوبی را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: امروز عملیات اجرایی فاز اول آبرسانی شهر و روستاهای نوار مرزی با کمک بخش خصوصی که مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از محل بخش خصوصی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سد نرماب شهرستان مینودشت هم از طریق ماده ۵۶ انجام شده که ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و شما قول دادید در نوروز ۹۹ آن را آبگیری نمائیم.

مهندس نظری  با بیان اینکه در رابطه با IDB اسناد مناقصه فراخوان شده و در حال انتخاب پیمانکار هستیم، افزود: خشکسالی و تغییر اقلیم و افزایش دما را در استان داریم که در گذشته راه حل هایی چون الگوی مصرف وتخصیص انجام شده بود وامروز کارگروه ملی سازش با کم آبی فعالیت خود را آغاز کرده است و برنامه های خوبی در حال انجام است.

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه ای اعتقاد دارد مردم بیشتر قدر آب را می دانند و امروزمدیریت  تمام سدها و آب بندان ها را به مشارکت مردم سپرده است. ودر این راستا شرکت تعاونی های خوبی شکل گرفته است وما تنها در برنامه ریزی فصلی آب مداخله داریم و مابقی به مردم سپرده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات