سد نرماب در بهار ۹۹ آبگیری می شود/۵۷ هزار روستا پس از انقلاب برق...

وزیر نیرو در در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شرکت آب منطقه ای گلستان در سد نرماب گفت: با پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه سد نرماب در بهار ۹۹ آبگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، دکتر رضا ارکانیان در این برنامه با بیان اینکه در چهار دهه گذشته ظرفیت نصب شده نیروگاهی حدود ۷ هزار مگاوات بود، افزود: ظرفیت  نیروگاه ها امروز به بیش از ۸۰ هزار مگاوات افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در حالی که در چهار دهه گذشته ۴ هزار و ۴۰۰ روستا از نعمت برق بهره مند بود امروز و بعد در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی به بیش از ۵۷ هزار روستا رسیده که دو هزار و ۵۰۰ روستا در دولت تدبیر و امید از نعمت برق بهره مند شدند.

وزیر نیرو آبرسانی به روستاهای کشور را در دولت تدبیر و امید ۶ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: با تدبیر دولت و مجلس تلاش می شود تا این خدمت رسانی به سایر روستاها سریعتر انجام شود.

وی اضافه کرد: با تدبیر دولت و مجلس تلاش می شود تا این خدمت رسانی به سایر روستاها سریعتر انجام شود.

دکتر اردکانیان در خاتمه با بیان اینکه ایران در حوزه روستایی جزو کشورهایی است بهترین شاخص ها را در زمینه تامین آب و برق دارد، افزود: ۱۰۵ پروژه در بخش های تامین آب شهری و روستایی و برق در دست اجراست که برای این پروژه ها سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات