افتتاح و کلنگ زنی متمرکز ۷ پروژه صنعت آب گلستان با برنامه ویدئو...

مراسم افتتاح و کلنگ زنی متمرکز پروژه های صنعت آّب گلستان با حضور وزیر نیرو و برنامه ویدئو کنفرانسی ریاست جمهور دکتر روحانی در سد نرماب شهرستان مینودشت برگزار شد..

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، در این برنامه متمرکز افتتاح که به صورت ویدئو کنفرانس با حضو رئیس جمهور برگزار شد، دکتر اردکانیان اظهار کرد:امروز مجتمع آبرسانی روستائی را در غرناوه افتتاح کردیم. همچنین به نمایندگی در شورای اداری در ۴ شهرستان کلاله و مینودشت، مراوه تپه وگالیکش شرکت کردم که گزارش آن را مطرح میکنم.

وزیر نیرو افزود: شبکه های آبیاری وزهکشی بر اساس ابعاد و نوع ماموریت به ۴ درجه تقسیم می شوند  که درجه های یک و دو اصلی است و ۳ و ۴ فرعی که اجرای شبکه های اصلی توسط وزارت نیرو انجام می شود.امروز عملیات آغاز بهره برداری و اجرای کلنگ زنی را در بخش شبکه های زهکشی و آبیاری استان گلستان داریم.

وی بیان کرد: پروژه آغاز بهره برداری ۱۰ هزار هکتار عملیات زهکشی اراضی در منطقه گمیشان،  بندرترکمن و آق قلا از پروژه های قابل بهره برداری در سفر امروز بود.پروژه بعدی، آغازبهره برداری ۷ هزار هکتار شبکه های آبیاری و زهکشی قر ه سو – زرین گل شهرستان علی آباد است. آخرین پروژه بهره برداری، سدلاستیکی گنبد و طرح آبرسانی به شهر گرگان که بخشی از نیازهای این شهر را تامین می کند و از وعده های سفر قبلی بود.

طرح بزرگ  آبرسانی به شهرها وروستاهای مرزی مراوه تپه، کلاله و مینودشت و گالیکش  از دیگر طرح های آغاز عملیات اجرایی در امروز بود.که این طرح ، علاوه بر ۴ شهر ۱۳۰ روستا را  هم مشروب می کند و ۵۵۶ هزار نفر از این نعمت برخوردا ر می شوند.تامین آب این طرح از سد نرماب است که این ۲ پروژه با هم همزمان پیش می رود. امید داریم بتوانیم در سال ۹۹ سد نرماب را آبگیری کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات