بازدید مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر از سه شهرستان

در ادامه ی سفرهای استانی و به نمایندگی از استاندار بوشهر، مهندس شاهپور رجائی از شهرستان های تنگستان، دیر و دشتستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر؛ در این برنامه از روستاهای گلنگون، سمل شمالی و سمل جنوبی در شهرستان تنگستان؛ لمبدان حاجی آباد، لمبدان بالایی و لمبدان پایینی در شهرستان دیر و روستاهای دشتی اسماعیل خانی، بنار سلیمانی و بنار آبشیرین در شهرستان دشتستان بازدید به عمل آمد.

زیارت قبور مطهر شهدا، حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و جانبازان و همچنین دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بخشی از برنامه های این بازدید به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای با شرکت در جلساتی با حضور اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاران در جریان مشکلات این مناطق در حوزه های صنعت آب و برق، عمران و خدمات روستایی قرار گرفت و راهکارهای رفع این مشکلات به بحث و بررسی گذارده شد.

همچنین دانش آموزان نخبه این روستاها از طرف شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ساخت طرح های تغذیه مصنوعی در مناطق دارای پتانسیل و ترمیم طرح های موجود، ایجاد و گسترش فضاهای آموزشی، ساخت جاده بین مزارع و ایجاد فرصت های شغلی روستایی از عمده درخواست های مطرح شده در این نشست ها می باشد.

شهرستان تنگستان

شهرستان دیر

شهرستان دشتستان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات