دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با مدیر کل دفتر...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این دیدار مدیرعامل این شرکت به نحوه رسیدگی به پرونده های صاحبان چاههای غیرمجاز و چاههای مجازی که اضافه برداشت می کنند اشاره نمود و اظهارکرد: باید برنامه ریزی لازم جهت اشتغال روستائیان پس از انسداد چاههای غیرمجاز و جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی انجام پذیرد.

رضاپور سپس به الزام نصب کنتورهای هوشمند و کنترل دقیق مصرف منابع آبی نیز اشاره کرد و تصریح نمود:این موضوع جلوی بسیاری از تخلفات آبی را خواهد گرفت.

در این دیدار صفری، مدیر کل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری زنجان با تاکید بر پیگیری مطالبات بحق مردم،جلوگیری از بروز تخلفات منابع آبی در استان را از وظایف مهم همه دستگاههای ذی مدخل و علی الخصوص شرکت آب منطقه ای زنجان دانست و اظهارکرد: باید زیرساخت های لازم برای کنترل مصرف و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز فراهم شود تا خود مردم به این نتیجه برسند که امانت دار منابع آب زیرزمینی هستند نه مالکان واقعی آن.

وی به دیدارهای چهره به چهره و مستقیم مسئولان استان با مردم اشاره کرد و افزود: در این راستا مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای زنجان کارنامه خوبی از خود در ارایه خدمات و عملکرد مطلوب به مردم استان ثبت کرده اند که بنده به نوبه خود از این مجموعه قدردانی می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات