تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی آب = زندگی در باخرز

تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی آب = زندگی در باخرز

طی مراسمی با حضور رئیس روابط عمومی آبفار خراسان رضوی و مسئولین آموزش و پرورش باخرز از برگزیدگان مسابقه نقاشی آب = زندگی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، رئیس روابط عمومی و آموزش همگانی ستاد استان گفت: مسابقه نقاشی آب مساوی زندگی بر اساس ابلاغیه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که از طرح های مهم آموزش همگانی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در بین قشر کودک و نوجوان است در سراسر کشور برگزار شد.

سید رضا موسوی ضمن تشکر از همکاری مسئولین آموزش و پرورش باخرز که بیشترین آثار ارسالی دانش آموزان در سطح استان از این شهرستان بوده است، بیان کرد: دانش آموزان به عنوان سفیران آب در منزل و مدرسه نقش بسزایی در مصرف بهینه آب دارند و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقات نقاشی در زمینه مفاهیم و روش های استفاده صحیح و بهینه از آب، می تواند بستری برای آنها فراهم کند که ضمن آموزش و فراگیری شیوه های درست مصرف، سایر افراد جامعه را به سبک زندگی مبتنی بر اصلاح الگوی مصرف رهنمود کنند.

موسوی افزود: بنابراین تلاش برای یادگیری صرفه جویی در مصرف آب در بین آن ها ضروری است تا دانش‌آموزان پس از فراگیری، سایر افراد جامعه را به درست مصرف کردن آب رهنمود کنند.

پس از داوری آثار، به بیست نفر برگزیده این مسابقه جوایز ارزنده اهدا  و ۱۰ اثر برگزیده به بخش کشوری این جشنواره راه پیدا کرد که ۴ اثر از این تعداد را دانش آموزان شهرستان باخرز به خود اختصاص دادند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات