اهدای جوایز برترین های طرح داناب در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در استان مرکزی

در حاشیه جشنواره داناب، از برترین های این طرح در بخش های گوناگون با اهدای لوح سپاس و جوایز تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مدیر روابط عمومی این شرکت گفت:به منظور ایجاد بسترهای فرهنگی و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در بین دانش آموزان، امسال ۹۸ هزار دانش آموز در سراسر استان مرکزی در ۸۰۰ مدرسه دوره اول و دوم متوسطه در تمامی شهرها و روستاهای استان مرکزی در قالب طرح دانش آموزی نجات آب "داناب"  آموزش داده شدند.

مهندس بهاری ادامه داد: طرح داناب با هدف تقویت یادگیری، کاربردی کردن آموزش، شناسایی استعداد و علاقه‌های دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان جشنواره با محورهای دست سازه ها، فعالیت های آزمایشگاهی (برای پایه هفتم)، زبان انگلیسی(برای پایه هشتم)، زبان و ادبیات فارسی و بازارچه های دانش آموزی در استان مرکزی انجام شد.

وی اظهار داشت: لازم به ذکر است که که با انجام مراحل داوری، ۲۶۷ نفر دانش آموز در دوره متوسطه اول به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند. و در مرحله پایانی این جشنواره که با حضور منتخبین سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد، دانش آموزان استان مرکزی در محورهای پژوهش علمی ، دست سازه ها، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و مسابقات آزمایشگاهی به ۹ رتبه برتر کشوری دست یافتند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی خاطر نشان کرد: در جشنواره این طرح از ۱۵۵ نفر دانش آموز منتخب، ۲۵۰ نفر از برترین های مسابقه پیامکی، ۳۵ رابط از ناحیه های ۱۵ گانه استان مرکزی، ۳۰ داور مسابقات و کمیته ۵ نفره راهبردی طرح داناب با اهدای لوح سپاس و جوایز تقدیر شد.

گفتنی است در مسابقه پیامکی۶۵ هزار خانواده شرکت کرده که ۳۰۰۰ نفر از آنها برنده شدند و از۲۵۰ نفر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات