رونمایی از کارت سفیر آب دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در چهارمین روز نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور مدیر روابط عمومی، مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت، رئیس گروه تحقیقات کاربردی، معلمان مدرسه نمونه مهرآذین و کارشناسان منابع آب در محل دایمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار گردید کارت سفیر آب دانش آموزی رونمایی گردید.

جواد جوادی مدیر روابط عمومی شرکت با اشاره به اهمیت برنامه های ترویجی-تشویقی و لزوم آموزش مستمر نسل جوان، تبیین اهمیت منابع آب در مدارس و به ویژه دبستانها  را متناسب با برنامه های سازگاری با کم آبی دانسته و بر اهمیت دخیل کردن کودکان و نوجوانان در برنامه های حفاظت از منابع آب تاکید کرد.  جوادی با اشاره به کارت سفیر آب که به همت دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت و انتخاب مدرسه مهرآذین به عنوان مدرسه منتخب در سال جاری تهیه شده است این عمل را مشوقی برای فعالیتهای خارج از برنامه دانش آموزان و ارتباط بیشتر با منابع آب و ایجاد انگیزه برای حفاظت از این منابع ارزشمند دانست.

مدیر روابط عمومی با اشاره به اهمیت موضوع، ابتکار عمل اولیا و مربیان در نهادینه کردن فرهنگ مصرف و حفاظت از منابع طبیعی و در راس آن منابع آب را بسیار کارگشا دانست و از همکاری های مدیر مدرسه مهر آذین تقدیر کرد. در این مراسم به ۹۰ نفر از دانش آموزان منتخب کارت سفیر آب اهدا گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات