۵۸ نوع خدمت در میز خدمت شرکت به هموطنان ارائه می گردد

مسول میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: این در راستای اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و هم چنین سازمان اداری و امور استخدامی کشور و بخشنامه ارسالی از وزارت نیرو، درجهت تسهیل در ارائه خدمات به ذینفعان و بهره برداران از منابع اب سطحی و زیر زمینی و بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی اقدام به ارایه خدمات در ۵۸ کدخدمتی، ابلاغی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران در ۹ شهرستان و ستاد نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، مهندس رحمت سلیمی افزود: علاوه بر اریه خدمات حضوری در میز خدمت در شهرستانها و هم چنین ستاد، همزمان اقدام به فراهم نمودن ۲۷ کد زیر خدمتی بصورت الکترونیکی در بخش منابع آب زیر زمینی را از طریق سامانه ساماب و دفا تر پیش خوان دولت در بستر پرتال الکترونیکی شرکت آب منطقه ای فراهم  کرده است بطوریکه مشترکین از طریق کد رهگیری وارد سایت شرکت آب منطقه ای شده و از طریق سامانه ساماب از آخرین وضعیت گردش کاری پرونده های خود مطلع می شوند.

وی تصریح کرد: هم چنین سامانه ارسال پیامک نیز در شش مرحله شامل: ثبت نام،  در صورت نیاز به استعلام از سایر مرجع، پرداخت هزینه ای کارشناسی، قرار کارشناسی، رفع نواقص و صدور مجوز اقدام در ساماب نیز به متقاضیان ارسال می گردد.

مسول میز خدمت شرکت آب منطقه ای اردبیل  اظهار داشت: از اول تیرماه سال ۹۷ تاکنون، تعداد ۷۰۰ مورد پرونده و تقاضا  در زمینه بهره برداری از منابع آب زیر زمینی بصورت الکترونیکی در شرکت اب منطقه ای ارایه خدمات الکترونیکی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات