پروژه آبرسانی به روستای دره سبز شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

پروژه آبرسانی به روستای دره سبز شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، پروژه آب رسانی به روستای دره سبز شهرستان کمیجان با حضور پر رنگ مردم به بهره برداری رسید.

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر مراسم بهره برداری از این پروژه  با حضور فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان ، بخشداران و مسولین شهرستانی برگزار شد.

در این آیین محمد رضا نعیمی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کمیجان با بیان اینکه برای تامین آب مورد نیاز این روستا عملیات کف شکنی و لایروبی یک حلقه چاه به عمق ۴۰ متر با آبدهی ۴ لیتر بر ثانیه  انجام شده گفت : نصب و تجهیز ایستگاه پمپاژ آب و اجرای فنس پیرامون به طول ۴۲ متر  و ساخت حوضچه شیر آلات از اقدامات صورت گرفته دیگر در این پروژه می باشد.

وی با اشاره به فرسوده بودن بخشی از شبکه آب روستای دره سبز گفت : با تلاش های انجام شده به میزان ۱۵۰۰ متر شبکه توزیع آب این روستا تعویض شد و ۲۶ فقره انشعاب آب جدید در این روستا واگذار گردید .

محمد رضا نعیمی هزینه انجام شده برای اتمام این پروژه را ۱۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

در این مراسم فائض پور فرماندار شهرستان کمیجان با تشکر از حضور خوب مردم در این مراسم آن را نشانه علاقه مندی  مردم به نظام مقدس اسلامی و انقلاب دانست .

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کمیجان بواسطه ایجاد رضاتیتمندی در مردم روستاها  قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات