والفجر و لیال عشر

والفجر و لیال عشر

اینک که در چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، در سایه درخت تنومند جمهوری اسلامی و به برکت خون شهیدان با نگاهی به گذشته و امید به آینده، نظاره گر توسعه ایران اسلامی هستیم، با رویی گشاده به خدمت رسانی مشغولیم.

انقلاب اسلامی ایران در دهه های گذشته با عبور از فتنه ترور شخصیت ها، جنگ تحمیلی، جنگ نرم، تحریم های ظالمانه و هزاران خدعه و نیرنگ به چهلمین بهار زندگی خود رسیده تا همچون سرو سرافراز به بالندگی و شکوه و جلال برسد و جهان را از پیشرفت و توسعه خود شگفت زده کند.

چهلمین بهار اسلامی ایران به برکت خون هزاران شهید گلگون کفن و با ایثار و فداکاری صدهها زن و مرد آزاده به ثمر نشسته است و امروز باید با صلابت و ایستادگی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به آنان دست مریزاد گفت.

فردا در خیابان های سراسر ایران، با مشت هایی گره کرده و با بانگ الله اکبر، به جشن می نشینیم تا دنیا از شادی، نشاط، سرزندگی و توسعه ایران اسلامی به حیرت افتد.

کارکنان و کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان نیز در کنار خدمت رسانی به مردم شریف استان، فرداد ۲۲ بهمن به دریای خروشان ملت خواهند پیوست تا جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به سرآغاز حرکتی بزرگ برای توسعه بیشتر ایران اسلامی تبدیل کنند.

وعده دیدار ما، فردا دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، صف های به هم پیوسته راهپیمایی

مدیر عامل و کارمندان شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات