افتتاح و کلنگ زنی۱۵طرح آبرسانی در روستاهای گرگان

افتتاح و کلنگ زنی۱۵طرح آبرسانی در روستاهای گرگان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

آئین افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، فرماندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در این مراسم ۱۵ طرح آبرسانی روستایی شهرستان گرگان افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گرگان ضمن یادآوری افتتاح و کلنگ زنی ۱۵ طرح آبرسانی در روستاهای این شهرستان، افزود: برای بهره برداری از این طرح های آبرسانی بیش از ۱۴۱ میلیارد ریال هزینه شده و خواهد شد.

محمد محبوبی تعداد پروژه های آبرسانی قابل افتتاح را ۶ طرح اعلام کرد و گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۹ طرح آبرسانی کلنگ زنی می شود.

محبوبی ادامه داد: با اجرای این طرح های آبرسانی ۴۰۳۰۷ نفر از نعمت آب شرب پایدار سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گرگان اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از ۶طرح کلنگ زنی را ۵۲۴۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: بهره برداری از ۶ طرح آبرسانی ۸۸۶۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

وی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۹۶ روستا اعلام کرد و گفت: امور آب و فاضلاب روستایی گرگان ۳۴هزار و ۷۹۸ خانوار با جمعیت ۱۱۴هزار و ۸۳۷ نفر را تحت پوشش دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات