صدور۱۹۰ فقره پروانه برداشت آب های سطحی در شهرستان باشت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح نمایندگی منابع آب شهرستان باشت گفت:۱۹۰فقره پروانه برداشت آب های سطحی در شهرستان باشت صادر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، مهندس علی داوودی مهر متوسط سالانه بارندگی در شهر باشت را ۷۰۰ میلی متر ذکر کرد و گفت: تاکنون ۱۹۰فقره پروانه برداشت آب های سطحی در این شهرستان صادر شده است .

وی اظهار داشت : شهرستان باشت ۵۲۷ حلقه چاه آب دارد که از این تعداد ۹۰ حلقه چاه آب غیرمجاز است .

داودی مهر، تعیین پهنا، بستر و حریم انهار طبیعی و کانالهای عمومی و رودخانه ها، تعیین میزان منابع آب سطحی و زیر زمینی، تخصیص و اجازه بهره برداری از منابع آب عمومی برای مصارف کشاورزی شرب و ... را از مهمترین وظایف این نمایندگی ذکر کرد .

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اظهار داشت: با آغاز به کار این نمایندگی، علاوه بر سرعت بخشی در رسیدگی به درخواست های مراجعه کنندگان به ویژه کشاورزان ، از تردد اهالی باشت به شهرستان گچساران برای پیگیری درخواست های خود و مشکلات موجود جلوگیری می شود .

در ادامه، فرماندار شهرستان باشت، در این آیین خواستار آغاز به کار سازمان های دولتی در این شهرستان شد و افزود: یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان مستقر نبودن سازمان های دولتی است بطوری که هنوز ۷ اداره در این شهرستان فعال نیست .

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته نمایندگی اداره امور آب در این شهرستان راه اندازی شد .

حسینی گفت: هم اکنون این فضای اداری در مکانی به زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با سه نیرو فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد

    شركت آب منطقه‌ای كهكیلویه و بویراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات