یزد شایسته تقدیر ویژه شورای فرهنگی در صنعت آب و برق کشور شد

گردهمایی اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و برق استان یزد، روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه و با حضور مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی و دینی ، مدیران عامل صنعت آب و برق ، دبیران و اعضای شورای فرهنگی در شرکت آب منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، علی یزدان پرست در این گردهمایی اظهار داشت: برنامه ها و سیاست های شورای فرهنگی استان ها تبیین شده است و هرساله برنامه های متعددی با محورهای نماز، فرهنگ سازمانی و سبک زندگی ارائه می کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در حوزه فرهنگی کاری زمان بر و دشوار است و به دلیل پیچیدگی های نیروی انسانی ممکن است خروجی ها و انتظارات از برنامه ها یکسان نباشد.

یزدان پرست با اشاره به اینکه فرهنگسازی در عصر تکنولوژی نیاز به ابزار جدید دارد، اظهار کرد: برنامه ریزی های فرهنگی و دینی در وزارت نیرو نیاز به همکاری و کمک ارگان ها دارد و دفتر فرهنگی به تنهایی نمی تواند به اهداف تعیین شده برسد.

وی در پایان یزد را یکی از استان های الگو در حوزه فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد: استان یزد در ارزیابی  شورای فرهنگی وزارت نیرو، شایسته تقدیر ویژه در صنعت آب و برق کشور اعلام شده است که نشاندهنده تلاش سرپرستان، دبیران و مدیران عامل این مجموعه است .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد نیز در این گردهمایی با اشاره به نقش موثر فرهنگ سازمانی در بهره وری نیروی انسانی اظهار داشت: هرچه سازمانی از فرهنگ بالایی برخوردار باشد نیروی انسانی نیز می تواند نقش خود در سازمان را به درستی ایفا کرده و بهره وری را افزایش دهد.

جوادیان زاده در پایان اظهار کرد: هویت بخشی، تعهد، ثبات و رفتار درست کارکنان از  تاثیرات ارتقای فرهنگ سازمانی است و شورای فرهنگی باید در محقق شدن این تاثیرات تلاش نماید.

گفتنی است در پایان گردهمایی اعضای شورای فرهنگی و ائمه جماعات صنعت آب و برق استان یزد،  از سرپرستان، دبیران و مدیران عامل صنعت آب و برق استان با اهدای لوح تجلیل شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات