کلنگ زنی پروژه احداث مخزن ۲ هزار  متر مکعبی جدید در امور اشنویه

کلنگ زنی پروژه احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی جدید در امور اشنویه

به گزارش روابط عمومی امورآبفای اشنویه آیین کلنگ زنی مخزن ۲ هزار  متر مکعبی این شهرستان با حضور مهندس حسین زاده نماینده مردم شریف اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی ، مهندس آرامون سرپرست محترم معاونت عمرانی استانداری ، مهندس خضری فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی برگزار گردید . اعتبار این پروژه ۲۰ هزار  میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی میباشد که شرکت بیل ران بتن ساخت آن را طی مدت ۲ سال بعهده گرفته است .

مهندس احمدیان مدیر امور اشنویه طی این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از حضور میهمان و مسئولین محترم شهرستان  و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توضیحاتی رادر خصوص نحوه و میزان تولید و حجم موجود مخازن ارائه دادند و ابراز امیدواری کردند با پیگیریهای نماینده محترم شهرستان و مسئولین محترم استانی پروژه فاضلاب این شهرستان نیز با اختصاص بودجه عمرانی مجددا شروع بکار نماید.

نماینده محترم مردم شریف اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی نیز طی این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی درباره پروژه های در دست اقدام در این شهرستان ، از پیمانکار پروژه خواستند ضمن رعایت استانداردهای لازم در اجرای پروژه تسریع نموده و قول مساعد دادند در خصوص پروژه فاضلاب پیگیری جدی داشته باشند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات