راه اندازی وب سایت جامع سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: به منظور تحقق سیاست های کلان دسترسی آزاد به اطلاعات و شفاف سازی عملکرد، وب سایت جامع سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی با اعلام این خبر افزود: بخش مهمی از سازوکارهای پیاده سازی سند استانی و ملی سازگاری با کم آبی وابسته به دسترسی به اطلاعات به هنگام، درست و کارآمدی است که بتواند تصویری واضح و روشن از وضعیت منابع آب به تفکیک دشت ها و شهرستان ها در هر استان در اختیار تصمیم سازان قرار دهد.

علایی در توضیح ساختار این وب سایت اظهار داشت: وب سایت سازگاری با کم آبی در پنج بخش کلی آموزش و تحقیقات، سیمای مصور منابع آب، تالار گفتمان سازگاری با کم آبی، رسیدگی به تخلفات آبی و همچنین تازه های سازگاری با کم آبی طراحی شده که هم اکنون طراحی نرم افزاری آن صورت گرفته، پس از فرآیند خطایابی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به قابلیت های نوین نرم افزاری این وب سایت عنوان کرد: وب سایت سازگاری با کم آبی در قالب نرم افزاری ایمن، کاملا واکنشگرا و کاربرپسند طراحی شده و با هر گیرنده ای اعم از تلفن همراه، تبلت و رایانه سازگار و برای کلیه کاربران با سرعت بالا قابل دسترسی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی نوید داد: به مناسبت روز ملی آب همزمان با رونمایی از سامانه جامع رسیدگی به تخلفات آبی، از وب سایت جامع سازگاری با کم آبی در خراسان رضوی نیز بهره برداری خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات