رشد ۲۴ برابری اوج بار مصرف شبکه برق در غرب کشور

رشد ۲۴ برابری اوج بار مصرف شبکه برق در غرب کشور

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با اعلام این خبر گفت: در ابتدای انقلاب پیک بار در غرب کشور ۷.۷۶ مگاوات بوده که هم اکنون با رشد ۲۴ برابری به یک هزار و ۸۳۹ مگاوات رسیده است.
"علی اسدی" ادامه داد: تعداد مشترکان در استان کرمانشاه از ۶۸ هزار و ۸۳۴ مشترک به ۷۵۷ هزار، در استان کردستان از ۳۱ هزار ۴۹۳ مشترک به ۶۳۶ هزار، در استان ایلام از ۱۰ هزار و ۹۷ مشترک به ۲۲۱ هزار مشترک و به ترتیب رشد ۱۱، ۲۰ و ۲۲ برابری نسبت به ابتدای انقلاب را داشته‌ است.
وی افزود: بر همین اساس، پیک بار در استان کرمانشاه با رشد ۱۵ برابری از ۵۵ مگاوات به ۸۴۰ مگاوات، در استان کردستان با رشد ۳۰ برابری از ۴.۱۷ مگاوات به ۵۲۶ مگاوات و در استان ایلام با رشد ۸۳ برابری از ۳.۴ مگاوات به ۳۵۸ مگاوات افزایش یافته است.
مدیرعامل برق غرب در پایان با اشاره به افزایش تعداد ترانس های انتقال و فوق توزیع از ۷ دستگاه به ۱۱۷ دستگاه و رشد ۱۷ برابری نسبت به ابتدای انقلاب گفت: ۷ دستگاه ترانس مذکور فقط در استان کرمانشاه بوده که هم اکنون با رشد حدود ۸ برابری به ۵۴ دستگاه رسیده است و استان‌های کردستان و ایلام نیز که فاقد ترانسفورماتور انتقال و فوق توزیع بوده‌اند، هم اکنون به ترتیب دارای ۳۲ و ۳۱ دستگاه ترانسفورماتور انتقال و فوق توزیع هستند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات