برگزاری کمیته پدافند غیرعامل صنعت آب، برق و انرژی استان بوشهر

اولین کمیته پدافند غیرعامل صنعت آب، برق و انرژی استان بوشهر با حضور مدیران عامل این صنعت و به میزبانی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر؛ مهندس شاهپور رجائی  در این جلسه اظهار داشت: شناسایی و طبقه بندی  مراکز مهم سطح استان مربوط به حوزه آب و انرژی به عنوان یکی از اولویت های دستگاه های مرتبط این صنعت قرار گیرد.

وی افزود: طراحی و پیش بینی چگونگی تداوم چرخه خدمات حوزه انرژی و آب در شرایط اضطراری در سطح استان می بایست توسط شرکت ها انجام شود.

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز با ارائه ی گزارشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه اظهار داشت: تدوین دستورالعمل های مورد نیاز برای چگونگی تامین نیازمندی های مردم در حوزه انرژی و آب در شرایط جنگ و تهدیدهای دشمن و ابلاغ به دستگاههای ذیربط در سطح استان یکی از ضرورت های اجرایی صنعت آب، برق و انرژی می باشد.

مهندس بهمن گشتاسب اضافه کرد: پیش بینی و طراحی تمرینات و رزمایش های دوره ای برای حفظ و ارتقاء آمادگی لازم بخش های مختلف حوزه انرژی و آب در سطح استان با تصویب در این کمیته برگزار خواهد شد.

گشتاسب با اشاره به موقعیت استراتژیک استان بوشهر تصریح کرد: بررسی و پیش بینی آسیب پذیری های مربوط به مردم و جغرافیای استان ناشی از صنایع حوزه انرژی و آب برای تهدیدات و اقدام نظامی دشمن و ارائه راهکار برای مقابله با آن یکی از مهم ترین برنامه های این کمیته می باشد.

در ادامه این نشست مدیران عامل صنعت آب، برق و انرژی به تشریح سطح بندی پروژه های تحت مدیریت خود از لحاظ پدافند غیرعامل و اقدامات انجام شده در این حوزه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر

    شركت آب منطقه‌ای بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات