شناخت جامعی نسبت به مسائل استان خوزستان دارم

شناخت جامعی نسبت به مسائل استان خوزستان دارم

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "فرهاد ایزدجو" در آئین معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید سازمان آب و برق خوزستان با اعلام این موضوع که به مسائل استان خوزستان واقف است گفت: ۳۴ سال از عمر خود را در استان خوزستان گذراندم و بالطبع شناخت جامعی نسبت به مسایل این استان و سازمان آب و برق دارم.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مدیرعامل پیشین سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: در دوره جدید سعی خواهیم کرد با تلاش همه همکاران، سازمان آب و برق خوزستان را به یک مجموعه عملگرا، پاسخگو، هدفمند و ضابطه مند تبدیل کنیم تا به عنوان الگوی سایر سازمان ها معرفی شود.

ایزدجو به اولویت های کاری خود اشاره و تصریح کرد: مدیریت جامع حوضه آبریز، مدیریت ریسک در خشکسالی و ترسالی، تامین آب استان هم از لحاظ کمی و هم کیفی، مورد توجه قرار دادن مسائل زیست محیطی، استفاده از آب های غیرمتعارف و شیرین سازی آب های شور، توجه به درخواست های عمومی و ارتقای سطح آگاه سازی عمومی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دانشگاه، ارتباط مناسب با صنایع و استفاده از تکنولوژی های جدید، ارتقای شفافیت و سلامت اداری، برگزاری دوره های تخصصی آموزشی برای کارکنان و راه اندازی اتاق های فکر در مورد موضوعات مختلف از دیگر مواردی است که در دوره جدید مدیریتی در سازمان آب و برق خوزستان مورد توجه قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پایان افزود: برنامه های خود برای تحول در سازمان آب و برق خوزستان را در ۲۷ صفحه تقدیم وزیر نیرو نمودم و امیدوارم با استفاده از ظرفیت بزرگ همکاران، همه این برنامه ها را عملی کنم.

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی دز-شمال خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات