دیدار مدیرعامل شرکت آبفار گلستان با مدیرکل پدافند غیرعامل استان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با مدیرکل پدافند غیرعامل استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان این دیدار با هدف حفظ و کاهش آسیب در حوزه آب شرب روستایی و افزایش ایمنی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در این نشست به فرهنگ سازی در حوزه مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت: سخنرانی ائمه جمعه پیرامون موضوع آب، توزیع وسایل کاهنده مصرف و ارتباط  با رسانه ملی، مکتوب و مجازی از جمله اقدامات در حوزه فرهنگسازی به شمار می رود.

بهزاد هرمزی انتخاب مشاور پدافند غیرعامل برای ۵پروژه مهم آبرسانی و تشکیل کمیته ایمنی آب در ستاد استان را از دیگر اقدامات زیربنایی این دستگاه برشمرد.

وی  اضافه کرد: ا ین موضوع از مباحث جدی و مهمی است که در حوزه پدافند غیرعامل باید به آن توجه شود.

در ادامه این دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان به پیش بینی تامین آب شرب برای زمان های بحرانی تاکید کرد و گفت: کیفیت آب شرب توزیعی هم در مواقع بحرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

احمد تجری مفرد با بیان اینکه تامین آب شرب بهداشتی از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: بنابراین باید در حفظ منابع آبی، مصرف درست و بهینه از آب اقدام کنیم و در مصرف صحیح آب فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد فرهنگ درست مصرف آب باید برنامه ریزی شود، اضافه کرد: تبلیغات و انعکاس موضوع در فضاهای عمومی و مصرف درست در فضاهای سبز و تفرجگاه ها می تواند در مصرف بهینه آب موثر باشد با این روش منابع آبی به خوبی حفظ خواهد شد.

گفتنی است در دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با مدیرکل پدافند غیرعامل استان، سرپرست اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این دستگاه هم حضور داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات