پر و مسلوب المنفعه نمودن حدود ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان بم

مدیر امور منابع آب شهرستان بم در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان، از پر و مسلوب المنفعه نمودن حدود ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان بم در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، جلسه سازگاری با کم آبی (شورای حفاظت از منابع آب) شهرستان بم در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۹۷ در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

فرماندار شهرستان بم در این جلسه پس از بیان مقدمه بر لزوم حفظ و حراست از منابع آب زیر زمینی تاکید کرد و گفت: به دلیل محدودیت منابع آب و توزیع نامناسب بارندگی های فصلی باید منابع آب های سطحی و زیرزمینی موجود را به خوبی شناسایی و بهره برداری از آنها به صورت برنامه ریزی شده باشد.

وی در پایان بر همکاری همه دستگاه های اجرایی در زمینه حفاظت از منابع آب و صرفه جویی در مصرف آب تاکید نمود.

در ادامه مدیر امور منابع آب بم ضمن تاکید بر لزوم همکاری مستمر و جدی کلیه اعضاء و ادارات تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع و مصارف آب شهرستان، صرفه جویی در مصرف آب ضروری است. وی از اعضای شورای حفاظت منابع آب شهرستان خواست که مشارکت و همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی همچنین از نصب ۶۲ دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی و صنعتی و پر و مسلوب المنفعه نمودن حدود ۱۰۰ حلقه چاه غیرمجاز خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات