کارگاه آموزشی کتاب انسان و محیط زیست برای مدارس منتخب شهرستان...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: کارگاه آموزشی مدیران و معلمان مدرس کتاب درسی انسان و محیط زیست در مقطع متوسطه دوم نواحی هفت گانه مشهد، تبادکان و رضویه در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی به مدت ۶ ساعت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، کاظم جم با اعلام این خبر افزود: در سال تحصیلی جاری مطابق تفاهم نامه منعقد شده مابین شرکت آب منطقه ای و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، آموزشگاه های منتخب مقطع متوسطه دوم استان در ۴۷ اداره و ۸ قطب آموزش های مربوط به پیاده سازی مباحث مربوط به حوزه آب از کتاب انسان و محیط زیست را فرا می گیرند.

جم یادآور شد: شهرستان مشهد که شامل ۷ ناحیه و شهرهای اطراف است بیشترین آمار مدارس استان را به خود اختصاص می دهد که در کارگاه آموزشی امروز منتخبی از مدیران و معلمان مدارس این شهرستان حضور یافته و ضمن فراگیری آموزه های مربوط به سازگاری با کم آبی، در خصوص فرآیند و برنامه آموزش و پیاده سازی کتاب درسی انسان و محیط زیست در پایه یازدهم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی اظهار داشت: محتوای آموزشی کارگاه ها توسط شرکت سیمای آب خاوران، مشاور پروژه آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تدوین شده و مبتنی بر چارچوب محتوایی کتاب، به شرکت کنندگان در کارگاه انتقال داده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات